MØTEROM

DEG16 benytter møtebookingssystemet Pronestor. Her kan du også bestille mat til møterommet. Frist for bestilling av møtemat i systemet til mindre møter er kl. 14.00 dagen før. (For bestillinger etter denne tid eller bestilling samme dag, påløper et mindre gebyr.) Det er kun leietaker og deres ansatte med fast arbeidssted i DEG16 som kan bestille og booke møterom via Pronestor.

Møterommene er ikke betjent, så vi ber om at du sørger for å forlate møterommet i god stand.

Dersom du ønsker å låse av møterommet grunnet avbrudd til lunsj etc, så kan du låne eget nøkkelkort i resepsjonen for det enkelte møterommet.

Møterom 2 etg. bookes via Pronestor
Møterom for inntil 6 personer: Verdi og Mozart
Møterom for inntil 8 personer:  Strauss og Rossini
Møterom for inntil 16 personer: Puccini

Møterom i 3 etg bookes via Pronestor

Møterom for inntil 6 personer: Bizet, Donizetti og Monteverdi
Møterom for inntil 8 personer: Glück og Tsjajkovski
Møterom for inntil 16 personer: Beethoven

Ved større møter over 15 personer som skal spise lunsj må dette avtales med kjøkkenet med tanke på tidspunkt. Ønsker man å reservere bord til større grupper kan dette gjøres fra kl 1230.  

 

AUDITORIET

Auditoriet tar inntil 104 personer. Det er viktig at dette respekteres av hensyn til brannforskrift, øvrige leietakere og besøkende til bygget. Når auditoriet tas i bruk må man også huske å bestille kaffe/te via kjøkkent. Auditoriet bookes via resepsjonen. 

TAKTERRASSEN HIMMER’N

Takterrassen Himmer’n ligger i 13. etg via heisen på nordsiden. Den kan benyttes til sosialt og arrangementer (inntil 170 personer). Ta kontakt med event.deg16@dugurdkantiner.no for forespørsler.

KAFFEBAR

Kjøkkenet har egen kaffebar med sosial sone som er åpen fra kl 07.00 hver dag. 

RENSERI

Vi har egen avtale om renseritjenester for våre leietakere. Inn- og utlevering av rensetøy går via resepsjonen tirsdager og fredager. Den enkelte mottar månedlig faktura direkte på egen mail. Ta kontakt med resepsjonen for mer informasjon.

RENHOLD

Braathen Eiendom har god avtale for renhold i bygget – både det som angår fellesområdene, men også på vegne av leietaker. Ta gjerne kontakt med kn@braatheneiendom.no for avtalebetingelser, innspill eller kommentarer til renholdet i bygget.

GARDEROBER

Vi ønsker at garderobene skal fremstå presentable og håper alle vil bidra til dette ved å etterleve følgende:

  • Garderobeskapene er forbeholdt de som trimmer eller sykler/løper til jobben
  • Send mail til DEG16@braatheneiendom.no dersom du ønsker garderobeskap (alle garderobeskap skal være registrert på bruker.)
  • Ved tildelt skap mottar du kodelås fra resepsjonen
  • Kun 1 garderobeskap per person
  • Håndklær distribueres av DEG16 og skiftes ut hver dag
  • Forbruksartikler som blir liggende igjen i garderoben/dusjområde vil bli kastet
  • Vennligst ta hensyn til andre når man bruker garderoben

EL-SYKLER FOR UTLÅN

El sykler er både miljøvennlige og effektive. Du kan booke EL-sykkel via Pronestor under fanen “utstyr”. Ta kontakt med resepsjonen DEG16@braatheneiendom.no om du har spørsmål rundt ordningen.

SYKKELPARKERING I KJELLEREN

Sykkelparkeringen finner du i K1. Her er det tilgjengelig sykkelverktøy og tørkeskap.

NABORABATT

Braathen Eiendom har inngått avtaler som gir leietaker rabatt hos aktører på bygulvet, trening (SATS), samt spisesteder. Det er også leietakere i bygget som gir gode rabatter til sine kolleger i bygget. For eksempel tilbyr Naprapatlandslaget halv pris på førstegangskonsultasjon for alle nye kunder som jobber i DEG16, og hos MadGoats får leietakere i DEG16 10% på alle aktiviteter. 

Ta kontakt med mn@braatheneiendom.no om du lurer på noe.

HENVENDELSER

Alle henvendelser kan for øvrig rettes til DEG16@braatheneiendom.no