Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere mandag-fredag fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre møterom er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. DEG8 har møterom med plass til alt fra fire til 22 personer, fra det lille arbeidsmøtet til den større samlingen.
Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Flere har utsikt mot Oslos sentrale forretningsområder, andre ligger mer skjermet i byggets kjerne – et valg mellom puls og ro, avhengig av behov.
Alle møterom har
* Mingleområde tilgjengelig
* Fullt videokonferanseutstyr
* Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen
Fantastisk auditorium over to etasjer med 146 komfortable, faste sitteplasser – pluss tre ekstra benker øverst med plass til ca. 20 personer. Lokalet er utstyrt med topp moderne teknologi, inkludert profesjonell sceneteknikk, lys og avansert videokonferanseutstyr. Perfekt for alt fra konferanser og foredrag til presentasjoner og profesjonelle eventer.
Rett utenfor auditoriet finner du romslige minglearealer fordelt over to etasjer, med garderobe, toaletter og god plass til pauser. Kaffe, te og Pure Water tilgjengelig, og det er muligheter for servering av både frokost, lunsj og pausemat. Lokalet egner seg godt for å kombinere med sosialt samvær og deilig servering akkompagnert av spektakulær utsikt i vår skybar i 13. Etg. etter endt faglig program.
I 13. etasje finner du husrestauranten, der vinduer fra gulv til tak gir en flott utsikt over Oslofjorden. Restauranten ligger i direkte tilknytning til møtesenteret med tilhørende lounge. Dette gjør det enkelt å gjøre møteopplevelsen enda bedre, ved å innta lunsjen på reservert bord med byens beste utsikt. Om man velger å innta lunsj i restauranten fremfor å bestille møtemat til rommet, vil man få reservert bord i Skybaren, som ligger vendt mot sør. Restauranten er også særdeles godt egnet for events, og er populær å kombinere med faglig innhold i auditoriet med påfølgende mingling med tapas eller en mer formell treretters meny.
Kaffebaren er åpen fra kl 0800-1500, og befinner seg i byggets øverste etasje, mot sør. Vinduene går fra gulv til tak, og har en praktfull utsikt mot fjorden.
Start dagen med en smakfull frokost og nytraktet kaffe, eller kom innom for en deilig lunsj. Vi har alltid noe søtt til kaffen – perfekt for en liten pause i hverdagen. Lokalene egner seg også godt for uformelle møter, og er man sent ute med bestilling av møtemat, kan man bestille ekspress-levering herfra.
Fantastisk eventlokale i 13. etg i DEG8. Over 4 meter under taket og utsikt over hele byen og Oslofjorden. Velegnet for selskap fra 30-80 personer. Musikkanlegg og mikrofon tilgjengelig.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.
Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere mandag-fredag fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre møterom er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. DEG8 har møterom med plass til alt fra fire til 22 personer, fra det lille arbeidsmøtet til den større samlingen.
Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Flere har utsikt mot Oslos sentrale forretningsområder, andre ligger mer skjermet i byggets kjerne – et valg mellom puls og ro, avhengig av behov.
Alle møterom har
* Mingleområde tilgjengelig
* Fullt videokonferanseutstyr
* Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen
Fantastisk auditorium over to etasjer med 146 komfortable, faste sitteplasser – pluss tre ekstra benker øverst med plass til ca. 20 personer. Lokalet er utstyrt med topp moderne teknologi, inkludert profesjonell sceneteknikk, lys og avansert videokonferanseutstyr. Perfekt for alt fra konferanser og foredrag til presentasjoner og profesjonelle eventer.
Rett utenfor auditoriet finner du romslige minglearealer fordelt over to etasjer, med garderobe, toaletter og god plass til pauser. Kaffe, te og Pure Water tilgjengelig, og det er muligheter for servering av både frokost, lunsj og pausemat. Lokalet egner seg godt for å kombinere med sosialt samvær og deilig servering akkompagnert av spektakulær utsikt i vår skybar i 13. Etg. etter endt faglig program.
I 13. etasje finner du husrestauranten, der vinduer fra gulv til tak gir en flott utsikt over Oslofjorden. Restauranten ligger i direkte tilknytning til møtesenteret med tilhørende lounge. Dette gjør det enkelt å gjøre møteopplevelsen enda bedre, ved å innta lunsjen på reservert bord med byens beste utsikt. Om man velger å innta lunsj i restauranten fremfor å bestille møtemat til rommet, vil man få reservert bord i Skybaren, som ligger vendt mot sør. Restauranten er også særdeles godt egnet for events, og er populær å kombinere med faglig innhold i auditoriet med påfølgende mingling med tapas eller en mer formell treretters meny.
Kaffebaren er åpen fra kl 0800-1500, og befinner seg i byggets øverste etasje, mot sør. Vinduene går fra gulv til tak, og har en praktfull utsikt mot fjorden.
Start dagen med en smakfull frokost og nytraktet kaffe, eller kom innom for en deilig lunsj. Vi har alltid noe søtt til kaffen – perfekt for en liten pause i hverdagen. Lokalene egner seg også godt for uformelle møter, og er man sent ute med bestilling av møtemat, kan man bestille ekspress-levering herfra.
Fantastisk eventlokale i 13. etg i DEG8. Over 4 meter under taket og utsikt over hele byen og Oslofjorden. Velegnet for selskap fra 30-80 personer. Musikkanlegg og mikrofon tilgjengelig.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.