Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere alle hverdager fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre husrestauranter tilbyr en variert og innbydende lunsjbuffet mandag til fredag fra kl. 11 til 13. Den inneholder både en varmrett, suppe, to ulike salater, brød og pålegg. Hver fredag ønsker vi helgen velkommen med en vaffel eller kakebit. Maten tilberedes med kortreiste og sesongbaserte råvarer, med fokus på smak, bærekraft og høy kvalitet.
Våre møterom i Vika og Bjørvika er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. Her er det plass til alt fra fire til 22 personer, fra det lille arbeidsmøtet til den større samlingen.
Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Flere har utsikt mot Oslos sentrale forretningsområder, andre ligger mer skjermet i byggets kjerne – et valg mellom puls og ro, avhengig av behov.
Alle møterom har
* Mingleområde tilgjengelig
* Fullt videokonferanseutstyr
* Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen
Som en del av Flyt kontorhotell tilbyr vi «Flyt kontor», hvor du kan låne et kontor for et kortere tidsrom. Flyt-kontorene er tilgjengelig for samtlige leietakere i kontorhotellene, på tvers av våre bygg i Vika og Barcode. Dette gir deg tilgang til en ekstra kontorplass om du ønsker å jobbe en stund i fred og ro, men kan også gi deg muligheten til å benytte våre andre Flyt-bygg, om du skulle befinne deg på den andre siden av sentrum.
Representative lounger med mulighet for nettverksbygging eller et uformelt møte. Behagelige møbler der man kan ta en kaffe og en velfortjent pause.
Kaffe, te og PureWater tilgjengelig.
Som kunde i Flyt kontorhotell har du tilgang til stillerom, som gir deg et privat og rolig sted når du trenger fokus eller en uforstyrret samtale.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.
Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere alle hverdager fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre husrestauranter tilbyr en variert og innbydende lunsjbuffet mandag til fredag fra kl. 11 til 13. Den inneholder både en varmrett, suppe, to ulike salater, brød og pålegg. Hver fredag ønsker vi helgen velkommen med en vaffel eller kakebit. Maten tilberedes med kortreiste og sesongbaserte råvarer, med fokus på smak, bærekraft og høy kvalitet.
Våre møterom i Vika og Bjørvika er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. Her er det plass til alt fra fire til 22 personer, fra det lille arbeidsmøtet til den større samlingen.
Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Flere har utsikt mot Oslos sentrale forretningsområder, andre ligger mer skjermet i byggets kjerne – et valg mellom puls og ro, avhengig av behov.
Alle møterom har
* Mingleområde tilgjengelig
* Fullt videokonferanseutstyr
* Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen
Som en del av Flyt kontorhotell tilbyr vi «Flyt kontor», hvor du kan låne et kontor for et kortere tidsrom. Flyt-kontorene er tilgjengelig for samtlige leietakere i kontorhotellene, på tvers av våre bygg i Vika og Barcode. Dette gir deg tilgang til en ekstra kontorplass om du ønsker å jobbe en stund i fred og ro, men kan også gi deg muligheten til å benytte våre andre Flyt-bygg, om du skulle befinne deg på den andre siden av sentrum.
Representative lounger med mulighet for nettverksbygging eller et uformelt møte. Behagelige møbler der man kan ta en kaffe og en velfortjent pause.
Kaffe, te og PureWater tilgjengelig.
Som kunde i Flyt kontorhotell har du tilgang til stillerom, som gir deg et privat og rolig sted når du trenger fokus eller en uforstyrret samtale.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.