Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere mandag-fredag fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort og tilgang til kantinen.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre møterom er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Haakon VIIs gate 2 har møterom med plass til 6 - 11 personer, og samtlige har dagslys. De fleste vender ut mot Haakon VIIs gt.
Alle møterommene har fullt videokonferanseutstyr, og kan kombineres med servering, enten i møterommet eller i restaurant Haakon, som ligger på bakkeplan i bygget. Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen.
Flott lokale rett under restaurant Haakon. Et moderne auditorium som passer perfekt til alt fra kurs og informasjonsmøter til kvartalspresentasjoner. Lokalet er utstyrt med topp moderne lyd- og lysanlegg samt videokonferansemuligheter som sikrer en profesjonell opplevelse. Auditoriet har 54 sitteplasser.
Tilhørende mingleområde rett utenfor med garderobe, toaletter og god plass til pauseservering. Kaffe, te og vann er alltid tilgjengelig. Auditoriet er godt egnet for å kombinere med ulike typer sosiale sammenkomster i restaurant Haakon før eller etter det faglige. Vi tilbyr alt fra deilige frokoster til snacks, tapas eller 3-retters middag.
I første etasje finner du vår lunsjrestaurant, Haakon. Restauranten er også åpen for eksterne gjester, og er et populært sted for forretningslunsjer. Her er det også mulig med noe godt i glasset, eller en god kaffe med hjemmebakst til dessert. Lunsj serveres fra 1100-1330.
Med sin lune atmosfære egner Haakon seg også godt som et eventlokale på kveldstid, og passer for selskaper på 30-100 personer.
Haakon ligger i direkte tilknytning til vårt auditorium, som rommer 54 personer. Dette gjør det enkelt å kombinere faglig innhold i auditoriet med servering av frokost, snacks/tapas eller full middag i restauranten.
Kaffebaren er åpen fra kl 0800-1630, og ligger på gateplan i husets lunsjrestaurant, Haakon.
Start dagen med en smakfull frokost og nytraktet kaffe, eller kom innom for en deilig lunsj. Vi har alltid noe søtt til kaffen – perfekt for en liten pause i hverdagen. Lokalene egner seg også godt for uformelle møter, og er man sent ute med bestilling av møtemat, kan man bestille ekspress-levering herfra.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.
Vår resepsjon er bemannet av egne, erfarne servicemedarbeidere mandag-fredag fra kl. 08:00-16:00.
Resepsjonen er det første møtet med bygget for både besøkende og leietakere, og våre medarbeidere sørger for en smidig og profesjonell velkomst.
Resepsjonsteamet registrerer besøkende, har oversikt over møteromsbooking, og bistår gjerne med praktisk tilrettelegging ved arrangementer i auditoriet og møtesenteret. De håndterer også utstedelse av adgangskort og tilgang til kantinen.
Med god kjennskap til bygget og dets tjenester, kan våre servicemedarbeidere svare på de fleste spørsmål og bidra til en effektiv og hyggelig hverdag for alle brukere av bygget.
Våre møterom er utviklet for å tilrettelegge for møter som både er effektive og behagelige. Rommene er utstyrt med moderne fasiliteter og komfortable stoler. Haakon VIIs gate 2 har møterom med plass til 6 - 11 personer, og samtlige har dagslys. De fleste vender ut mot Haakon VIIs gt.
Alle møterommene har fullt videokonferanseutstyr, og kan kombineres med servering, enten i møterommet eller i restaurant Haakon, som ligger på bakkeplan i bygget. Kaffe, te og Pure Water inkludert i prisen.
Flott lokale rett under restaurant Haakon. Et moderne auditorium som passer perfekt til alt fra kurs og informasjonsmøter til kvartalspresentasjoner. Lokalet er utstyrt med topp moderne lyd- og lysanlegg samt videokonferansemuligheter som sikrer en profesjonell opplevelse. Auditoriet har 54 sitteplasser.
Tilhørende mingleområde rett utenfor med garderobe, toaletter og god plass til pauseservering. Kaffe, te og vann er alltid tilgjengelig. Auditoriet er godt egnet for å kombinere med ulike typer sosiale sammenkomster i restaurant Haakon før eller etter det faglige. Vi tilbyr alt fra deilige frokoster til snacks, tapas eller 3-retters middag.
I første etasje finner du vår lunsjrestaurant, Haakon. Restauranten er også åpen for eksterne gjester, og er et populært sted for forretningslunsjer. Her er det også mulig med noe godt i glasset, eller en god kaffe med hjemmebakst til dessert. Lunsj serveres fra 1100-1330.
Med sin lune atmosfære egner Haakon seg også godt som et eventlokale på kveldstid, og passer for selskaper på 30-100 personer.
Haakon ligger i direkte tilknytning til vårt auditorium, som rommer 54 personer. Dette gjør det enkelt å kombinere faglig innhold i auditoriet med servering av frokost, snacks/tapas eller full middag i restauranten.
Kaffebaren er åpen fra kl 0800-1630, og ligger på gateplan i husets lunsjrestaurant, Haakon.
Start dagen med en smakfull frokost og nytraktet kaffe, eller kom innom for en deilig lunsj. Vi har alltid noe søtt til kaffen – perfekt for en liten pause i hverdagen. Lokalene egner seg også godt for uformelle møter, og er man sent ute med bestilling av møtemat, kan man bestille ekspress-levering herfra.
I underetasjen finner du garderober i tilknytning til trimrom og sykkelparkering. Her har du tilgang til dusj, personlige garderobeskap og håndkleservice – alt i et behagelig miljø som legger til rette for en komfortabel treningsopplevelse i hverdagen. Garderobene er også utstyrt med gode hår- og kroppsprodukter. I tillegg til håndkleservicen bidrar dette til å senke terskelen for å benytte sykkel til og fra jobb.
Trimrommet er utstyrt med topp moderne treningsapparater og har dempet belysning som skaper et rolig og behagelig treningsmiljø. Vi samarbeider med profesjonelle aktører fra treningsbransjen, slik at vi er sikre på at vi har riktig utstyr, og at det fungerer. Via våre samarbeidspartnere er det også mulig å booke PT og/eller fysikalsk behandling. Behandlingen gjennomføres i eget behandlingsrom.
Renseritjenester er tilgjengelig i bygget, med levering to ganger i uken.
I tilknytning til trimrom og garderobe, finner du el-sykler tilgjengelig for utlån i arbeidstiden.